برنامه «هشتگ» به صورت تخصصی و آسیب شناسانه به موضوع فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می پردازد، این برنامه در هر قسمت سراغ یکی از مزایا و یا معایب فضای مجازی که پیش روی کاربران قرار دارد می رود، مخاطب «هشتگ» طیف گسترده ای از جامعه ایرانی است که امروزه از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.برنامه ترکیبی «هشتگ» شامل بخش‌های مختلفی از جمله گفتگوی استودیویی، با حضور کارشناسان و کاربران فضای مجازی، مستندهای گوناگون مطابق با موضوع برنامه، آیتم های نمایشی اغلب طنز با موضوع برنامه و همچنین آیتم‌های اینفوگرافی است.

«هشتگ» تلاش دارد تا با ارائه راهکارهای کارشناسانه به استفاده صحیح و اصولی از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در جامعه ایرانی کمک کند.

در ساخت و اجرای این برنامه از حضور جامعه شناسان، روانشناسان، متخصصان رسانه و کارشناسان فرهنگی بسیاری بهره برده شده است. «هشتگ» محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه دوم سیما است.

Share This Story, Choose Your Platform!