فیلم سینمایی کودا CODA

یکی از جذاب ترین و تاثیرگذارترین فیلم های 2021 فیلم کودا است. فیلم کودا 2021 را سیان هدر ساخته است. کودا (CODA) مخفف عبارت Children of Deaf Adults به معنای فرزندانی است که از پدر و مادر ناشنوا زاده می شوند.

داستان فیلم سینمایی زیبای کودا در مورد دختری نوجوان به نام رابی است که همه اعضای خانواده اش (پدر و مادر و برادرش) ناشنوا هستند. اما خودش عاشق موسیقی است. خانواده کودا مخالف موسیقی هستند. او متوجه می شود که شغل خانواده اش که همگی ماهیگیر هستند، در معرض خطر قرار گرفته و برای کمک به آنها باید از بین موسیقی و ماهیگیری یکی را انتخاب کند.

در فیلم کودا واقعا از بازیگران و افرادی که دارای معلولیت های شنوایی بودند، استفاده شده است. سیان هدر کارگردان فیلم اعتقاد داشت باید برای این که حس ناشنوایی و استفاده از اشارات و علائم در بازیگر اصلی تقویت شود، این تمهیدات انجام گردد.
فیلم سینمایی کودا بسیار تاثیرگذار و از فیلم های برتر 2021 است و علاوه بر موضوع خاص آن، به شدت مورد تحسین قرار گرفته است. این فیلم در راتن تومیتوز نمره 96 را گرفته است. پس علاوه بر اینکه از بهترین فیلم های 2021 از نظر Imdb است از بهترین فیلم ها 2021 از نگاه تماشاگران هم محسوب می شود.

Share This Story, Choose Your Platform!